Ślub Na Dzikim Zachodzie [FUNT RPG, ogłoszenie]
: 03 paź 2023, 15:08
Szanowni sąsiedzi i pracowici mieszkańcy Redwood Canyon!
Serdecznie zapraszamy na uroczystość ślubną, gdzie połączymy dusze małżeńską więzią, obiecując przed Bogiem wierność, a Wam chwilę wytchnienia oraz zabawy, kiedy rozpocznie się wesele! Skosztujecie potraw dwóch kultur, mocnej whiskey i zatańczycie na parkiecie!
P.S. Prosimy zostawić gnaty w domu! Proszę także nie szczędzić przygotowań, bo zapach rancza i potu nikomu nie służy!
Cole i Eleanor Maverick
Zapraszam Was na sesję w świecie Dzikiego Zachodu! USA jest świeżo po wojnie secesyjnej, zapowiada się okres stabilizacji, a Wasze postacie szykują się na ślub jako goście! Mieszkańcy, liczącego niecałe 300 osób Redwood Canyon, żyją tym wydarzeniem od tygodnia. Zaczynamy grę dzień przed ślubem, a zakończymy grę po weselu, gdzie podsumujemy nasze wybory i dokonania. Jeśli chcecie odskoczni od poważnych wątków VG i na chwilkę zatopić się w awanturniczą, lekką przygodę to właśnie tutaj to otrzymacie!
Tworzenie postaci:
1. Jesteście członkami społeczeństwa Redwood Canyon lub przybyszami. Wybierzcie rolę. Rola ułatwia zdobywanie wskazówek oraz bonusy w rzutach kośćmi:
2. Wymyślacie po jednym atrybucie ciała, umysłu oraz atucie. Każda cecha (atrybuty i atuty) znosi utrudnienia albo dodaje kości. Przykładowe atrybuty:
3. Wymyślcie jeden rodzaj wyposażenia, który jest kluczowym narzędziem albo pomaga Wam w roli postaci. Wyposażenie dodaje wam kość albo znosi utrudnienia. Przykładowo: broń palna, broń biała, zestaw do charakteryzacji, drogie perfumy, gruby plik banknotów, instrument muzyczny itd.
4. Wymyślcie imię i wizerunek postaci zgodnie z wybraną rolą. Postacie wysyłajcie w formie nowych postów w tym temacie.
5. Przykładowa postać:
Mechanika:
1. Testy w Funcie opierają na rzucie kością 1k6. Interpretujemy rzuty za pomocą tej tabelki. Trudne sytuacje w grze stwarzają negatywne modyfikatory pod postacią karnych kości 1k6, które jako pierwsze bierzemy pod uwagę w czasie testu. Atrybuty postaci, wyposażenie oraz stany likwidują utrudnienia, a jeżeli ułatwień jest więcej, niż utrudnień, dodają bonusowe kości 1k6 do rzutu. W czasie rzutu zawsze musimy rzucić przynajmniej jedną kością. W przypadku puli z bonowymi kośćmi liczy kostkę z najwyższym wynikiem. W przypadku puli z negatywnymi modyfikatorami liczymy kostkę z najniższym wynikiem.
W trakcie gry postacie nabywają negatywne oraz pozytywne stany, które dodają albo odejmują kości. Stany to poziom zdrowia, nastawienie psychiczne, tymczasowe wzmocnienia czy inspiracja. Postać może posiadać więcej, niż jeden stan i się one sumują.
2. Mechanika Funtów. Na start zaczynacie z 2 Funtami. Dzięki nim możecie przerzucać kości, zmieniać wyniki lub dodawać sobie jedną kość za jednego Funta.
Data startu:
Przygodę rozpoczniemy w momencie, kiedy zbiorą się wszyscy chętni. Kiedy uznam, że mamy wystarczające grono, wystartujemy z zabawą. Gra z założeniu jest krótka, więc szykujcie się na intensywną akcję.
Serdecznie zapraszamy na uroczystość ślubną, gdzie połączymy dusze małżeńską więzią, obiecując przed Bogiem wierność, a Wam chwilę wytchnienia oraz zabawy, kiedy rozpocznie się wesele! Skosztujecie potraw dwóch kultur, mocnej whiskey i zatańczycie na parkiecie!
P.S. Prosimy zostawić gnaty w domu! Proszę także nie szczędzić przygotowań, bo zapach rancza i potu nikomu nie służy!
Cole i Eleanor Maverick
Zapraszam Was na sesję w świecie Dzikiego Zachodu! USA jest świeżo po wojnie secesyjnej, zapowiada się okres stabilizacji, a Wasze postacie szykują się na ślub jako goście! Mieszkańcy, liczącego niecałe 300 osób Redwood Canyon, żyją tym wydarzeniem od tygodnia. Zaczynamy grę dzień przed ślubem, a zakończymy grę po weselu, gdzie podsumujemy nasze wybory i dokonania. Jeśli chcecie odskoczni od poważnych wątków VG i na chwilkę zatopić się w awanturniczą, lekką przygodę to właśnie tutaj to otrzymacie!
Tworzenie postaci:
1. Jesteście członkami społeczeństwa Redwood Canyon lub przybyszami. Wybierzcie rolę. Rola ułatwia zdobywanie wskazówek oraz bonusy w rzutach kośćmi:
► Pokaż Spoiler
► Pokaż Spoiler
4. Wymyślcie imię i wizerunek postaci zgodnie z wybraną rolą. Postacie wysyłajcie w formie nowych postów w tym temacie.
5. Przykładowa postać:
► Pokaż Spoiler
1. Testy w Funcie opierają na rzucie kością 1k6. Interpretujemy rzuty za pomocą tej tabelki. Trudne sytuacje w grze stwarzają negatywne modyfikatory pod postacią karnych kości 1k6, które jako pierwsze bierzemy pod uwagę w czasie testu. Atrybuty postaci, wyposażenie oraz stany likwidują utrudnienia, a jeżeli ułatwień jest więcej, niż utrudnień, dodają bonusowe kości 1k6 do rzutu. W czasie rzutu zawsze musimy rzucić przynajmniej jedną kością. W przypadku puli z bonowymi kośćmi liczy kostkę z najwyższym wynikiem. W przypadku puli z negatywnymi modyfikatorami liczymy kostkę z najniższym wynikiem.
W trakcie gry postacie nabywają negatywne oraz pozytywne stany, które dodają albo odejmują kości. Stany to poziom zdrowia, nastawienie psychiczne, tymczasowe wzmocnienia czy inspiracja. Postać może posiadać więcej, niż jeden stan i się one sumują.
► Pokaż Spoiler
Data startu:
Przygodę rozpoczniemy w momencie, kiedy zbiorą się wszyscy chętni. Kiedy uznam, że mamy wystarczające grono, wystartujemy z zabawą. Gra z założeniu jest krótka, więc szykujcie się na intensywną akcję.