Nekromancja

Obrazek

Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.


Dziki Gon
Awatar użytkownika
Posty: 2401
Rejestracja: 18 mar 2018, 4:22

Nekromancja

Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:26

Obrazek

Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać już na starcie.
Koszt: 30 WPRAnimacja martwego: umożliwia magiczną kontrolę nad zwłokami.
Przesłuchanie zmarłego: zmusza umarłego, by ten odpowiadał na pytania czarodzieja.

Koszt: 60 WPRBłękitny sen Hanmarvyna: pozwala sondować mózg zmarłego oraz poznać jego ostatnie chwile.




Obrazek

Animacja martwegoCzarodziej animuje zwłoki i może nimi kierować siłą woli lub wydając proste polecenia. Zwłoki powinny być w miarę świeże i kompletne. Im bardziej, tym większy zakres kontroli ma nad nimi czarodziej. Ożywione w ten sposób ciała są niemrawe i mniej sprawne niż za życia.
Wydatek Mocy: 10 w przypadku humanoida lub istoty podobnych rozmiarów, każda dodatkowa istota zwiększa koszt o 5, a trudność o 1 (lub więcej w przypadku nietypowych organizmów)
Żywioł: brak
Koszt Wprawy: 30 WPR
Czas trwania: 5 minut (+ 2 PM za każdą dodatkową minutę)
Sposób rzucania: G, F, K (ciało)

Błękitny sen Hanmarvyna Mag poznaje przedśmiertne wspomnienia denata, oglądając ostatnie momenty jego życia z perspektywy pierwszej osoby. Ich szczegółowość zależy od stopnia rozkładu i obrażeń — te nie mogą objąć znacznie mózgu denata. Przy rzucaniu czaru mag może wspomagać się eliksirami oraz substancjami psychoaktywnymi, które pomogą mu zarejestrować więcej szczegółów. Bardziej ukierunkowane działanie czaru pozwala na przesondowanie martwego umysłu na podobnej zasadzie co żywego, lecz w ograniczonym zakresie. Procesu nie można powtórzyć.
Wydatek Mocy: 30 (+ 5 za każdą dodatkową minutę wizji)
Żywioł: woda
Koszt Wprawy: 60 WPR
Czas trwania: 5 min
Sposób rzucania: G, F, K (ciało)

Przesłuchanie zmarłego Pozwala wydobyć informacje ze zwłok nie starszych niż kilka dni. Ożywione krótkotrwale ciało zmuszone jest odpowiadać na pytania czarodzieja. Mowa zmarłego jest bełkotliwa i niewyraźna, tym bardziej im bardziej uszkodzony mózg oraz aparat mowy ofiary. Na danym ciele zaklęcia można użyć zwykle tylko raz.
Wydatek Mocy: 15 (+ 5 za każdą dodatkową minutę)
Żywioł: brak
Koszt Wprawy: 30 WPR
Czas trwania: ok. 1 min
Sposób rzucania: G, F, K (ciało)
Ilość słów: 0

Odpowiedz
meble kuchenne na wymiar cennik warszawa kraków wrocław