Wiedźmin PBFhttps://vattghern.com/
https://vattghern.com/viewtopic.php?f=41&t=478
Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać już na starcie. Koszt: 15 WPRStrach: wywołuje u celu paniczny, irracjonalny strach. Koszt: 20 WPRHipnoza: ofiara zapada w krótkotrwały trans, podczas którego ślepo wypełnia polecenia maga. Iluzja: pozwala tworzyć rozmaite miraże oraz oszukiwać zmysły inne niż wzrok. Urok: ofiara staje się posłuszna woli maga i uważa go za swego przyjaciela. Koszt: 25 WPRNiewidoczność: inne osoby ignorują obecność maga. Zwierciadła Afana: czarodziej otacza się kilkoma iluzjami swojej osoby. Koszt: 30 WPRParawan: magiczna blokada zabezpieczająca umysł czarodzieja przed sondowaniem i telepatią. Koszt: 40 WPRAtak umysłowy: psychiczny atak wywołujący w mózgu ofiary krótkotrwały wylew. Sfera dyskrecji: zabezpiecza przed podsłuchaniem rozmawiających w sposób tradycyjny oraz magiczny. Sondowanie myśli: pozwala dostać się do umysłu ofiary i pozyskać z niej określoną informację. Uśpienie: usypia cel zaklęcia. Koszt: 50 WPRNiewidzialność: czyni czarodzieja niewidzialnym dla wzroku zwykłego oraz magicznego. Telepatia: odbieranie myśli otaczających istot rozumnych oraz mentalna komunikacja z innymi telepatami. Koszt: 60 WPR Psychowizja: pozwala zobaczyć dowolną osobę, bez względu na odległość. Spętanie woli: zmienia cel zaklęcia w bezwolny automat lub pozwala programować jego myśli. Teleprojekcja: umożliwia komunikację na odległość oraz odbieranie bodźców za sprawą ilzuzorycznej projekcji. Koszt: 80 WPR Synops: potrafi rekonstruować przeszłe zdarzenia i oglądać je w przywołanej wizji.