Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.
Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:25
Modlitwy oznaczone kolorem postać może wybrać już na starcie. Koszt: 0 WPRModlitwa codzienna: modlitwa/medytacja pozwalająca czerpać z Mocy. Nie wlicza się do limitu na start. Koszt: 5 WPRModlitwa ofiarna: służy wyproszeniu u bóstwa łaski w konkretnej sprawie. Koszt: 10 WPRModlitwa o spokój umarłych: obrzęd pogrzebowy zachowujący zmarłego od wpływu złych mocy. Znajomość kierunku: wskazuje kapłanowi gdzie znajduje się północ. Dar języków: obdarza zdolnością rozumienia innych języków. Koszt: 20 WPRMajestat: otacza kapłana aurą potęgi, zmieniając postrzeganie jego osoby. Modlitwa ochronna: chroni przed złem i urokami. Modlitwa prawdy: pozwala kapłanowi wyczuć, czy jego interlokutor wierzy w to, co mówi. Odwaga: odpędza lęk i napełnia serca odwagą. Protekcja: niewidzialny całun chroniący przed obrażeniami fizycznymi. Święte miejsce: święci daną ziemię, przez co traktowana jest jako miejsce kultu. Usunięcie magii: rozprasza rzuconą wcześniej magię. Koszt: 25 WPRModlitwa o uleczenie: zasklepia rany i leczy obrażenia. Koszt: 30 WPRKlątwa: zsyła klątwę na grzesznika. Uspokojenie: koi nerwy i przywraca spokój osobom w ciężkim szoku. Koszt: 40 WPREgzorcyzm: zdejmuje klątwy i odpędza zło. Modlitwa o uzdrowienie: cudownie przywraca do zdrowia w błyskawicznym czasie. Negacja magii: nie dopuszcza do ziszczenia rzucanego właśnie zaklęcia. Objawienie: prośba do bóstwa o ukazanie przyszłości. Odporność na ogień: cud chroniący kapłana przed działaniem pożogi. Ogłuszenie: kapłan poraża umysł ofiary atakiem swej woli. Wykrycie magii: naprowadza na ślady magii, czasem pozwala je aktywować. Koszt: 50 WPRPoświęcenie: konsekruje przedmioty, czyniąc je relikwiami lub oczyszcza osoby z grzechu.
Wróć do „Magia i czary”