Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.
Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:31
Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać na starcie. Koszt: 10 WPR Aine: magiczne, lewitujące światło zdolne podążać za magiem. Koszt: 15 WPR Błysk: magiczny błysk i huk oślepiający przeciwników wokół. Pirokineza: zdolność podpalania istot lub przedmiotów siłą woli. Koszt: 20 WPR Grot: świetlista strzała ukierunkowana na jeden cel, popularny czar ofensywny. Szpony Malaspiny: czarodziej tworzy sześciocalowe, naładowane Mocą szpony ze stali. Światło rozproszone: pozwala rozjaśniać dowolnie duże powierzchnie jednolitym światłem. Koszt: 40 WPR Ognista sieć: ogniste liny oplatają ofiarę i parzą ją boleśnie, kiedy próbuje się wyrwać. Koszt: 50 WPR Piorun kulisty: lecąca w prostej linii kula ognia, która eksplodując, razi wszystkie istoty w zasięgu wybuchu. Koszt: 120 WPR Piorun Alzura: niszczycielski piorun spopielający wszystko w radiusie eksplozji.
Wróć do „Magia i czary”