6. Przykładowe Karty Postaci

Obrazek

Wzór Karty Postaci, instrukcja jej tworzenia i dalszego awansowania bohatera. Garść informacji na temat dostępnych zdolności oraz mocy.


Dziki Gon
Awatar użytkownika
Posty: 1051
Rejestracja: 18 mar 2018, 4:22

6. Przykładowe Karty Postaci

Post autor: Dziki Gon » 16 maja 2020, 9:26

Obrazek



Przykładowe karty postaci typowych przedstawicieli profesji.

Obrazek
Bard
Rasa: Człowiek
Cechy Kondycja: 2
Poruszanie: 2
Siła: 1
Zmysły: 2
Zręczność: 3
Zwinność: 2

Intelekt: 3
Ogłada: 3
Wola: 2
Umiejętności Charakteryzacja: 2
Czytanie i pisanie: 2
Etykieta: 2
Język (Wspólny)*: 2
Nasłuchiwanie*: 1
Rozmawianie: 3
Rzucanie*: 1
Skradanie*: 1
Spostrzegawczość*: 1
Sztuka (układanie poezji): 3
Unik*: 1
Walka bronią (Noże)*: 2
Walka wręcz*: 1
Wiedza (legendy): 2
Wiedza (poezja): 2
Wiedza (rodzinna okolica)*: 1
Wigor*: 1
Wspinaczka*: 1
Występy (gra na lutni): 3
Występy (śpiew): 3
Manewry:Finta, Między Płyty
Wady i zalety:Brak


Obrazek
Czarodziej
Rasa: Człowiek
Cechy Kondycja: 2
Poruszanie: 1
Siła: 1
Zmysły: 2
Zręczność: 2
Zwinność: 2

Intelekt: 4
Ogłada: 2
Wola: 3
Umiejętności Alchemia: 2
Astrologia: 2
Czytanie i pisanie: 2
Dociekliwość: 2
Ekonomia: 2
Geografia: 1
Język (Wspólny)*: 3
Koncentracja: 3
Magia: 4
Nasłuchiwanie*: 1
Przenikliwość: 2
Przeszukiwanie: 1
Rzemiosło (jubilerstwo): 2
Rzucanie:* 1
Skradanie*: 1
Spostrzegawczość*: 2
Unik*: 1
Walka bronią (Noże)*: 1
Walka wręcz*: 1
Wiedza (rodzinna okolica): 1
Wigor*: 1
Wspinaczka*: 1
Zbieranie informacji: 2
CzaryGrot, Hipnoza, Ochrona, Uśpienie
Wady i zalety:Brak


Obrazek
Druid
Rasa: Elf
Cechy Kondycja: 2
Poruszanie: 2
Siła: 1
Zmysły: 3
Zręczność: 2
Zwinność: 3

Intelekt: 2
Ogłada: 3
Wola: 2
Umiejętności Język (Starsza Mowa)*: 2
Modlitwy: 3
Nasłuchiwanie*: 2
Przetrwanie (rodzinny las): 3
Skradanie*: 2
Spostrzegawczość*: 2
Strzelanie*: 1
Sztuka (rzeźbienie w drewnie): 2
Tropienie: 2
Unik*: 1
Widzenie w ciemności*: 3
Wiedza (rośliny i zioła): 3
Wiedza (zwierzęta): 2
Występy (śpiew)*: 1
Wady i zalety:Piękniś
CzaryModlitwa codzienna, Modlitwa o uleczenie, Modlitwa ochronna, Sprowadzenie plagi


Obrazek
Kapłan
Rasa: Człowiek
Cechy Kondycja: 2
Poruszanie: 1
Siła: 2
Zmysły: 3
Zręczność: 2
Zwinność: 1

Intelekt: 3
Ogłada: 3
Wola: 3
Umiejętności
Czytanie i pisanie: 3
Empatia: 1
Język (Wspólny)*: 2
Koncentracja: 3
Modlitwy: 4
Nasłuchiwanie*: 1
Przemawianie: 2
Rzucanie*: 1
Skradanie*: 1
Spostrzegawczość*: 1
Unik*: 1
Uzdrawianie: 3
Walka bronią (lekka)*: 2
Walka wręcz*: 1
Wiedza (Historia): 2
Wiedza (magia): 2
Wiedza (rodzinna okolica)*: 1
Wiedza (teologia): 2
Wigor*: 1
Wspinaczka*: 1
Wady i zalety:Brak
Manewry:Finta, Riposta
CzaryModlitwa codzienna, Modlitwa o uleczenie, Modlitwa ofiarna, Poświęcenie, Przyjęcie do wspólnoty


Obrazek
Kupiec
Rasa: Krasnolud
Cechy Kondycja: 3
Poruszanie: 1
Siła: 1
Zmysły: 2
Zręczność: 2
Zwinność: 1

Intelekt: 3
Ogłada: 2
Wola: 4
Umiejętności
Czytanie i pisanie: 3
Dyplomacja: 2
Ekonomia: 3
Etykieta: 1
Geografia: 2
Górnictwo*: 1
Język (Wspólny)*: 2
Kupiectwo*: 4
Przekupstwo: 3
Rozmawianie: 2
Rzemiosło (złotnictwo)*: 1
Spostrzegawczość: 2
Szacowanie*: 1
Unieszkodliwianie pułapek*: 1
Walka bronią (lekka)*: 2
Walka wręcz*: 1
Widzenie w ciemności*: 3
Wigor*: 1
Zbieranie informacji: 2
Manewry:Potężny cios, Riposta
Wady i zalety:Osiłek


Obrazek
Wojownik
Rasa: Krasnolud
Cechy Kondycja: 3
Poruszanie: 2
Siła: 4
Zmysły: 1
Zręczność: 2
Zwinność: 3

Intelekt: 1
Ogłada: 1
Wola: 1
Umiejętności
Górnictwo*: 1
Język (Wspólny)*: 2
Kupiectwo*: 1
Rzemiosło (płatnerstwo)*: 1
Strzelanie (kusza): 3
Szacowanie*: 1
Taktyka: 1
Unieszkodliwianie pułapek:* 1
Unik:* 1
Walka bronią (typowa)*: 4
Walka wręcz*: 2
Widzenie w ciemności*: 3
Wigor*: 1
Manewry:Wyłamanie broni, Kopnięcie w podbrzusze
Potężny cios, Drugi atak, Zamaszyste cięcie, Młynek
Daleki strzał,Precyzyjny strzał, Między płyty
Wady i zalety:Osiłek


Obrazek
Złodziej
Rasa: Niziołek
Cechy Kondycja: 2
Poruszanie: 2
Siła: 1
Zmysły: 3
Zręczność: 3
Zwinność: 3

Intelekt: 3
Ogłada: 1
Wola: 2
Umiejętności
Akrobatyka*: 2
Charakteryzacja: 1
Cwaniactwo: 2
Czytanie z ruchu warg: 2
Gibkość*: 1
Język (Wspólny)*: 2
Nasłuchiwanie*: 2
Przeszukiwanie: 3
Rzezanie mieszków: 3
Rzucanie*: 2
Skradanie*: 3
Szacowanie: 1
Unieszkodliwianie pułapek: 3
Unik*: 1
Walka bronią (noże)*: 2
Włamywanie: 2
Zbieranie informacji: 1
Manewry:Finta, Między płyty
Precyzyjny rzut, dwa noże
Wady i zalety:Koci chód


Obrazek
Wiedźmin
Rasa: Wiedźmin
Cechy Kondycja: 3
Poruszanie: 2
Siła: 2
Zmysły: 3
Zręczność: 3
Zwinność: 2

Intelekt: 2
Ogłada: 1
Wola: 2
Umiejętności
Akrobatyka*: 1
Alchemia: 1
Czytanie i pisanie: 1
Dociekliwość: 1
Języki: (Starsza Mowa): 1
Języki: (Wspólny)*: 2
Nasłuchiwanie*: 1
Pływanie*: 1
Przetrwanie: 1
Skradanie*: 1
Spostrzegawczość*: 1
Tropienie*: 2
Unik*: 2
Walka bronią (typowa)*: 4
Walka wręcz*: 2
Widzenie w ciemności*: 2
Wiedza – potwory*: 3
Wiedza: zioła i rośliny: 1
Wigor*: 2
Wspinaczka*: 1
Znaki wiedźmińskie*: 3
Manewry:Kombinacja ciosów, Wyłamanie broni
Finta, Drugi atak, Piruet, Odbicie broni naturalnej
CzaryAard, Igni, Quen, Yrden, Aksji
Wady i zalety: Szkoła Wilka: ze względu na wzorową formułę mutacji oraz opanowanie, wiedźmini tego cechu wykazują większą tolerancję na zażywane eliksiry. W związku z powyższym co drugi zażywany przez nich eliksir zostaje zwolniony z kary +1 do trudności testu wigoru za toksyczność.

► Pokaż Spoiler

Odpowiedz
meble kuchenne na wymiar cennik warszawa kraków wrocław